Angajament de calitate - SLA

Angajament de calitate - SLA (SERVICE LEVEL AGREEMENT)

Acest angajament de calitate (Uptime Garantat) se aplica clientiilor Digital Moments daca ati comandat unul din pachetele de gazduire web (Personal, Business sau Reseller).

Termenul “uptime” se refera la procentul dintr-o anumita luna in care web site-ul dumneavoastra este disponibil pentru a fi accesat dintr-o locatie neutra via HTTP.

Nivel garantare disponibilitate servicii.

Scopul nostru este acela de a atinge un uptime 100% pentru disponibilitatea siteurilor pentru fiecare client al nostru.

Uptime garantat Procent care se returneaza
99.5% - 100% 0%
98% - 99.5% 10%
95% - 97.9% 25%
90% - 94.9% 50%
sub 89.9% 100%


Conturile clientilor nu vor fi creditate conform acestui angajament de calitate, daca orice eroare respectiv nefunctionare a siteului este cauzata sau generata de:

• situatii de forta majora in care noi nu putem avea nici o influenta cum ar fi: razboaie, calamitati naturale, indisponibilitatea/intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa (scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), flood, cutremure, embargouri, actiuni ale autoritatilor legale.
• lucrari de intretinere anuntate sau in situatii critice, upgrade-uri ale serverelor.
• domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de Digital Moments.
• probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.

Creditarea conturilor se realizeaza in procente, raportate la taxele lunare recurente, constand in reduceri aplicate urmatoarelor facturi.